БУХГАЛТЕРСЬКІ ТА АУДИТОРСЬКІ ПОСЛУГИ

гончаров вячеслав леонидович

Гончаров Вячеслав

Аудитор, юридичний радник

ЗАЛИШТЕ СВОЇ ДАНІ І МИ ВАМ ЗАТЕЛЕФОНУЄМО

Бухгалтерський облік

бухгалтерський облік в києвіВедення обліку на підприємстві є важливою частиною бізнес-процесу. З першого дня і протягом всієї роботи необхідно дуже скрупульозно ставитися до цього питання. Збір усієї необхідної документації, обробка її і складання звітності; спілкування з фінансовими установами та контролюючими органами,- все це відноситься до ведення обліку. Це не маленька, але дуже важлива частина життєдіяльності підприємства, адже правильне ведення обліку дозволить Вам не тільки уникнути штрафних санкцій з боку контролюючих органів, але і повною мірою оцінити фінансові результати вашої діяльності.

Як висновок з вище сказаного випливає — обліком на підприємстві повинні займатися професіонали. Найбільш економним і безпечним варіантом буде запросити для ведення обліку фахівців. Наш досвід у сфері бухгалтерського та податкового обліку, спілкування з фінансовими установами та контролюючими органами допоможуть Вам зосередити весь свій час і гроші на веденні бізнесу, а не на спілкуванні з контролюючими органами та сплату штрафних санкцій. Ми Вам пропонуємо не витрачати час і грошовий ресурс на зарплату бухгалтера, на податки із заробітної плати (мінімум 36,76%), на створення робочого місця бухгалтеру, канцелярію і т. д. Скориставшись нашими послугами з ведення бухгалтерського та податкового обліку, ви зможете заощадити  до 70% витрат.

 

Пропонуємо три види ведення бухгалтерського обліку

  1. Повне ведення бухгалтерського обліку
  2. Ведення обліку в якості головного бухгалтера
  3. Податкове супроводження підприємства

Постановка обліку

Постановка обліку в києвіЦя послуга буде особливо цікава новоствореним компаніям. Дуже часто буває, що на періоді «стартапу» всі сили пускають на розкрутку свого товару або послуги, створення позитивного іміджу на ринку, побудова бізнес-моделі і у всій цій запаморочливій атмосфері постановка обліку відкладається на потім.

Що включає в себе постановка обліку

  • бухгалтерський, податковий і управлінський облік;
  • постановка схеми документообігу оформлення первинної документації;
  • ведення кадрової політики підприємства та розробка внутрішньої нормативно-розпорядчої документації;
  • вибір оптимального програмного забезпечення та автоматизація обліку на підприємстві.

Якщо своєчасно і якісно не провести всі ці дії, в такому випадку про нормальне функціонування підприємства можна забути. А це не можливість визначити фінансовий стан Вашої компанії, прибуткових і збиткових напрямків, всілякі штрафні санкції та ще багато різного негативу, який  ґрунтовно заважає роботі компанії. Ми можемо запропонувати Вам постановку обліку як новоствореної компанії так і реабілітації вже існуючого, але не якісного обліку. Наші фахівці мають великий досвід у цій сфері і виконають роботу якісно та  в оптимальні терміни.

Нульова звітність

Нульова звітність в києвіВи тільки зареєстрували юридичну особу будь-якої форми діяльності або фізичну особу підприємця, проте ще не ведете діяльності або ж тимчасово призупинили її? Ми вважаємо, що Вам при таких умовах немає необхідності тримати в штаті головного бухгалтера. Але звітність до контролюючих органів подавати все одно потрібно.

Це не маленька, але дуже важлива частина життєдіяльності підприємства. Подача «пустышок», здавалося б, завдання не з складних, але потребує певних знань. Неподання звіту тягне за собою штрафні санкції і досить не малі. Суми штрафів визначені Податковим Кодексом України: 170 гривень, за кожне неподання або несвоєчасне подання та 1020 гривень за кожне таке подальше неподання або несвоєчасне подання. Пропонуємо Вам послуги наших бухгалтерів для подання звітності.

Відновлення обліку

Відновлення облікуЦе дуже кропітка і трудомістка процедура, яка вимагає високої кваліфікації та практичних навичок фахівців. При відновленні бухгалтерського та податкового обліку працювати потрібно набагато інтенсивніше, так як проводиться він у реальному часі.

В яких випадках необхідне відновлення обліку

  1. Прогалини в обліку при зміні директора або головного бухгалтера;
  2. При втраті первинної документації або виходу з ладу програмного забезпечення;
  3. Не якісне ведення бухгалтерського або податкового обліку;
  4. Відновлення обліку при виявленні помилок після проведення аудиту або податкової перевірки;
  5. При роботі компанії, початок роботи якої не супроводжувався одночасно постановкою обліку.

Які етапи включає в себе відновлення обліку

  1. Відновлення обліку компанії починається з діагностики стану справ в бухгалтерії. Аналізу бухгалтерського обліку компанії на основі наявних документів і автоматизованих систем;
  2. Здійснюється обробка всіх наявних документів. Фахівці проводять збір, обробку та відновлення первинної документації;
  3. При необхідності, проводиться інвентаризація запасів, розрахунків і грошових коштів;
  4. Проводиться заповнення податкових і бухгалтерських регістрів, складання вихідних балансів;
  5. Відновлення бази даних (за її наявності) або її створення (при бажанні замовника);
  6. Відновлення обліку фірми включає складання правильних форм бухгалтерської звітності та подача уточнюючої звітності;
  7. Проведення розрахунку податкових платежів.

Наші фахівці в найкоротші терміни відновлять Ваш облік і підберуть найоптимальніший варіант виправлення помилок та подальшу оптимізацію обліку! Компанія несе повну відповідальність за виконану роботу.

Нарахування заробітної плати

нарахування заробітної платиНаша компанія надає послуги з розрахунку заробітної плати для компаній різних сфер діяльності. З 01.01.2011 року набрав чинності Закон України «Про збір  та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» № 2464-VI від 08.07.2010 у зв’язку з чим нарахування заробітної плати необхідно виконувати два рази на місяць, що подвоїло і без того трудомісткий процес. Ми позбавимо Вас від головного болю, пов’язаної з розрахунком всіх необхідних виплат співробітникам, авансу, заробітної плати, сум податків та відрахувань: лікарняні, відпустки, виплати та компенсації, різні винагороди, розрахунок  додаткових благ. Аутсорсинг заробітної плати стає затребуваною послугою для компаній, які прагнуть знизити вартість і підвищити ефективність обліку.

Що входить у базовий пакет послуг

  1. Розрахунок заробітної плати, податків і внесків;
  2. Розрахунок оплати по листам тимчасової непрацездатності, оплати відпусток, компенсацій за невикористану відпустку при звільненні, а також вихідної допомоги;
  3. Розрахунок виплат на користь співробітників, відповідно до трудового договору, положенням про оплату праці та іншим внутрішнім документом;
  4. Розрахунок винагород за договорами цивільно-правового характеру, укладеними з фізичними особами;
  5. Підготовка індивідуальних розрахункових листків (електронний або роздруківка);
  6. Розрахункова відомість, згрупована по кост-центрам;
  7. Звіти по розрахунку оплати відпусток, компенсацій за невикористану відпустку, виплат за лікарняними листками;
  8. Підготовка і здача всіх звітів по заробітній платі у фонди і податкову інспекцію;
  9. Підготовка платіжних документів.

Залежно від специфіки Вашого бізнесу, ми можемо реалізувати будь-які додаткові послуги з розрахунку заробітної плати на Вашому підприємстві.

Кадровий облік

кадровий облікСучасне законодавство з кадрового обліку зобов’язує керівників вести велику кількість кадрової документації про персонал. Кадровий облік на підприємстві — важливий  і трудомісткий процес, який вимагає високого професіоналізму і відповідального підходу. Особливо, якщо враховувати, що останнім часом все більше уваги з боку контролюючих органів приділяється саме обліку заробітної плати, яка базується на кадровому обліку.

Які послуги у галузі ведення кадрового обліку ми пропонуємо

    1. Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, інструкцій, положень, наказів керівника підприємства;
    2. Складання кадрової документації (штатного розкладу, положень, посадових інструкцій, договорів та ін.);
    3. Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язаних з трудовою діяльністю;
    4. Заповнення, облік і зберігання трудових книжок і визначення трудового стажу, видача довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників компанії;
    5. Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю над складанням і дотриманням графіків чергових відпусток;
    6. Складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
    7. Пошук, перевірка і підбір персоналу;
    8. Аудит кадрової документації та відновлення кадрового обліку.

Наша компанія надає своїм клієнтам висококваліфікованих фахівців, що спеціалізуються на постановці, веденні та відновленню кадрового обліку. Звертайтеся до нас і ми візьмемо на себе всі турботи з ведення кадрового обліку, починаючи від прийому співробітника, ведення його всіх документів аж до дня звільнення.

Вартість наших послуг

ВАРТІСТЬ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ПОСЛУГ
Найменування послуги
Ціна за послугу
Примітка
НУЛЬОВА ЗВІТНІСТЬ ФОП
Загальна система оподаткування
2500 грн / рік Нарахування заробітної плати директору, підготовка та подання звітності
Єдиний податок
3000 грн / рік
НУЛЬОВА ЗВІТНІСТЬ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ
Загальна система оподаткування
1000 грн / місяць Нарахування заробітної плати директору, підготовка та подача звітності, консультації з ведення господарської діяльності
Єдиний податок + платник ПДВ
2500 грн / квартал
Єдиний податок
2500 грн / квартал
БУХГАЛТЕРСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ - БАЗОВІ ПАКЕТИ
Супровід бухгалтерського та податкового обліку до 30 господарських операцій
3000 грн Подання звітності, нарахування ЗП директору, до 30 господарських операцій на місяць
Супровід бухгалтерського та податкового обліку від 31 до 50 господарських операцій
4500 грн Подання звітності, нарахування ЗП директору, від 31 до 50 господарських операцій на місяць
Супровід бухгалтерського та податкового обліку від 51 до 100 господарських операцій
6500 грн Подання звітності, нарахування ЗП директору, від 51 до 100 господарських операцій на місяць*
Супровід бухгалтерського та податкового обліку від 100 господарських операцій
Договірна Подання звітності, нарахування ЗП директору, від 100 господарських операцій на місяць
Кадровий облік (залежно від кількості співробітників)
1000 грн При штаті до 5 співробітників. При більшій кількості обговорюється індивідуально
НАРАХУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ
До 15 співробітників
1500 грн Нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних, видача довідок та інше
Більше 15 співробітників
Договірна
ДОДАТКОВО
Постановка системи бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві
Договірна В залежності від термінів та обсягів (від 1500 грн.)
Відновлення бухгалтерського та податкового обліку
Договірна Залежно від загального періоду та кількості господарських операцій (від 1500 грн.)
Оптимізація бізнес-процесів і документообігу
Договірна В залежності від термінів та кількості господарських операцій (від 1500 грн.)
Послуги програміста 1С та IT спеціаліста
Договірна Налаштування програми, навчання користувачів, консультація

ВАРТІСТЬ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ